Reception och butik

Välkommen till receptionen. På Väsby Djursjukhus satsar vi på service!

När ni kommer till Väsby Djursjukhus möts ni av professionella receptionister som alltid gör sitt bästa för att sätta kunden i fokus samtidigt som de är spindeln in nätet. Här anmäler ni ert besök, bokar ny tid och betalar för ert besök. Vi hjälper även till med direktregleringar under försäkringsbolagens öppettider, samt foderfrågor. Vi gör vårt bästa för att göra ert besök smidigt och bra som möjligt! I butiken säljer vi foder ifrån tre olika märken, Hills, Royal Canin och Specific samt andra kosttillskott, leksaker och godis. 

 

Betalning

När besöket är klart kan vi, under kontorstider, göra en direktreglering med ditt försäkringsbolag.

  • Agria:08:00 - 20:00
  • Folksam: 08:00 -16:45
  • If: 08:00 - 15:45. Stängt varje torsdag mellan 9-10
  • Sveland: 09:00 -16:45
  • Svedea: 08:00 - 16:00

Du slipper då betala den del som ersätts av försäkringsbolaget, kom ihåg att ha med ett aktuellt försäkringsnummer. För detta tar vi ut en mindre avgift (direktregleringsavgift).

Vi lämnar inte fakturor; du måste alltså betala med kort eller kontant. 

Det finns även möjlighet att få hjälp av oss att ansöka om ett Agriakort - mer information om Agriakortet hittar ni här.

Vi lämnar inte ut fakturor; du måste alltså betala med kort eller kontant.



Såhär fungerar ett besök hos oss

Din första kontakt är med oss i receptionen

Mer om receptionen

I behandlingsrummet förbereds ditt djur

Mer om behandlingar

Sedan slussas ditt djur in till rätt operationssal

Mer om operationer

Efter besöket kan vi göra en direktreglering med ditt försäkringsbolag

Mer om betalningen

Våra tre senaste nyheter

Nu bloggar vi också! Spana in vårt senaste inlägg här ››

Nyhetsarkiv

 

 

svenskdjursjukvård sigill 2017Medlem i Svensk Djursjukvård

 

 

 © 2017 VASBYVET.SE ALL RIGHTS RESERVED